Najlepsze narzędzia do handlu elektronicznego

Gwałtowny wzrost możliwości marketingu internetowego zmienił metody dostarczania informacji konsumentowi. Wielkie marki otwierają działy marketingu internetowego, aby promować siebie, swoje produkty i usługi , ale czego nie może stracić mała firma w cyfrowym wyścigu? Na to pytanie odpowiedział szereg usług mających na celu zaspokojenie potrzeb małych firm za pomocą prostych, niezawodnych i wysoce skutecznych narzędzi, które mogą dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców i pomóc w robieniu zdjęć do sklepu e-commerce .
Canva: projektowanie graficzne
To narzędzie upraszcza projektowanie graficzne, udostępniając użytkownikom tysiące gotowych szablonów o profesjonalnej jakości. Każdy szablon jest wysoce konfigurowalny, co pozwala na zmianę czcionek i kolorów w zależności od preferencji i potrzeb. Canva zapewnia obszerną bibliotekę zdjęć i klipów, a także pozwala użytkownikom importować własne obrazy w celu łatwego brandingu. To sprawia, że jest idealny do marketingu w mediach społecznościowych, brandingu treści i komunikatów prasowych. Canva zapewnia swoim użytkownikom zarówno bezpłatne, jak i płatne funkcje, abonament w wysokości około 13 USD miesięcznie za zaawansowane funkcje i praktycznie nieograniczone możliwości projektowania treści.
Animoto: Edytor wideo
Niezwykle prosty edytor wideo do szybkiego tworzenia żywych i stylowych treści. Podobnie jak Canva, Animoto oferuje wiele szablonów, ale umożliwia także tworzenie własnych szablonów. Łatwa konfiguracja, duża biblioteka obrazów, czcionek i muzyki do wyboru. Wszystkie funkcje sprawiają, że jest idealny nawet dla początkujących marketerów, którzy szukają atrakcyjnych treści dla mediów społecznościowych. Dla bardziej zaawansowanych użytkowników ze złożonymi zadaniami Animoto oferuje profesjonalny pakiet: około 22 USD miesięcznie. Pakiet pozwala tworzyć znak wodny marki, uzyskiwać zaawansowane funkcje w ustawieniach, a nawet licencjonować filmy.
MailChimp: kampanie pocztowe i biuletyny
Obecnie MailChimp jest największą platformą do automatyzacji marketingu e-mailowego i jest rozsądna. Upraszcza koordynację kampanii e-mail marketingowych, integrację z marketingiem społecznościowym, a nawet gromadzenie danych o kliknięciach i opłacalność. MailChimp zapewnia również funkcję, która umożliwia marketerom przesyłanie informacji za pośrednictwem baz danych e-commerce w celu poprawy potencjalnych klientów. Ogromnym plusem jest to, że MailChimp jest intuicyjny, pozwalając klientom szybko opanować imponującą kolekcję narzędzi. Diabeł tkwi w szczegółach: darmowa wersja ściśle ogranicza liczbę kontaktów, które można zapisać, oraz liczbę e-maili, które można wysłać na miesiąc. Począwszy od 10 USD miesięcznie, limit kontaktów i e-maili znika.
Wspomniane wyżej oprogramowanie do rozwoju biznesu ma na celu zwiększenie liczby skutecznych próbek treści i zwiększenie ogólnej jakości tych treści – przede wszystkim treści wizualnych, które są postrzegane przede wszystkim przez klientów internetowych. W rzeczywistości treść ta odgrywa istotną rolę w rozwoju biznesu i jest niezwykle ważna dla opracowania skutecznych strategii biznesowych, które od pierwszego spojrzenia na to, co firma oferuje swoim klientom. Pamiętaj, że tylko zdjęcia i filmy o wysokiej jakości są w stanie naprawdę przyciągnąć ogromną publiczność i zwiększyć współczynnik konwersji biznesowej.