7 technik, dzięki którym prawnicy mogą pozyskiwać nowych klientów dzięki tworzeniu treści wideo

marketing

Marketing wideo zaznacza wszystkie pola, jeśli chcesz mieć skuteczne  strategie marketingowe firmy prawniczej . Marketing wideo może nie tylko pomóc Ci poprawić rankingi wyszukiwania i zwiększyć zaangażowanie w grupie docelowej, ale również pomóc przekonać potencjalnych klientów, że jesteś odpowiednią kancelarią prawną do pracy.

Dlaczego marketing wideo jest skuteczny?

Marketing wideo jest przydatny, ponieważ przynosi wyniki. W 2020 r. Każdego dnia ogląda się 1 miliard godzin materiałów wideo na YouTube. Podczas gdy konwencjonalne strategie marketingowe, takie jak druk, poczta bezpośrednia lub skierowania, mogą obecnie działać dla Twojej firmy prawniczej, Twoja firma może uzyskać przewagę konkurencyjną, rozwijając ją cyfrowo.

Postępując zgodnie z tymi siedmioma strategiami tworzenia treści wideo, możesz zdobyć nowych klientów:

1. Podejmij SEO

Zanim zaczniesz komponować treści na potrzeby marketingu wideo swojej firmy, upewnij się, że przeprowadziłeś odpowiednie badanie słów kluczowych i znalazłeś popularne frazy, które ludzie szukają. Jest to tak proste, jak odwiedzenie YouTube i wpisanie pierwszych liter odpowiedniego wyszukiwanego terminu. Zobacz sugestie autouzupełniania w YouTube. Możesz zrobić coś bardzo podobnego z Google, a także skorzystać z narzędzi do optymalizacji słów kluczowych dostępnych w Internecie. Od tego momentu wizualizuj i planuj wideo wokół wyszukiwanego hasła.

2. Skrypt jakości

Treść wideo powinna wywoływać połączenie w umyśle widza, warunkiem tego jest dobry skrypt. Przyzwoite wideo ma właściwe wprowadzenie, wysoką jakość dźwięku i spójną strukturę. Kluczem do dobrego skryptu jest konwersacyjny ton, aby całkowicie zaangażować widza. Przydatną wskazówką jest poćwiczenie czytania scenariusza przed przyjaciółmi i rodziną, abyś mógł go przybić przed kamerą.

3. Tworzenie opinii klientów

Twoi nadchodzący klienci muszą wiedzieć, w jaki sposób udało Ci się wygrać sprawy dla obecnych klientów. To tutaj pojawiają się referencje wideo.

Referencje są niesamowitym narzędziem do tworzenia dowodów społecznych w umysłach potencjalnych klientów. Te opinie naprawdę mogą pomóc Twojej kancelarii w zdobyciu większego zaufania i przekonać przyszłych klientów, że wiesz, co robisz. Referencje powinny uwzględniać klientów wyjaśniających, w jaki sposób Twoja kancelaria pomogła im wygrać sprawę karną.

4. Twórz treści edukacyjne

Na początkowych etapach, zanim ludzie będą gotowi zatrudnić prawnika, zwykle szukają treści, które pomogą im zdobyć wiedzę na temat konkretnego problemu prawnego.

Osoby uczą się za pomocą wideo. Badania wskazują, że ludzie cztery razy częściej oglądają filmy, aby się uczyć, niż czytać zwykły tekst. Dostosuj swoje filmy do tego rodzaju pouczających wyszukiwań, których szukają osoby na początkowych etapach, i odpowiedz na pytania, o które pyta twoja zamierzona grupa docelowa.

5. Zrób punkt, aby dołączyć podpisy

Postaraj się dołączyć napisy, bez względu na platformę, dla której tworzysz treść. Wiele osób ogląda filmy bez dźwięku – mogą znajdować się w otoczeniu, w którym słuchanie dźwięku nie jest możliwe lub wolą nie wyjmować słuchawek. 85% filmów na Facebooku ogląda się z wyłączonym dźwiękiem. Niezależnie od tego, w jakim otoczeniu są Twoi odbiorcy, napisy umożliwiają oglądanie Twojego filmu.

6. Profile prawników 

Innym pomocnym rodzajem wideo są wywiady wideo z prawnikami. Potencjalny klient, który ma nadzieję zatrudnić radcę prawnego do walki ze sprawą, musi uzyskać pewne informacje na temat tej osoby przed skontaktowaniem się z telefonem. Muszą usłyszeć, jak rozmawiają o swoich kwalifikacjach edukacyjnych, wygranych sprawach, rodzajach osób, z którymi współpracowali i jak podchodzą do spraw.

Jest to szczególnie istotne dla firm z licznymi prawnikami. Rób nagrania wideo przedstawiające każdego prawnika indywidualnie. Treść powinna obracać się wokół ich biegłości – dlaczego studiowali prawo, na jakiego rodzaju sprawach pracują i podkreślając swoje dane osobowe – skąd pochodzą i ich anegdoty.

7. Ściśle uwzględnij wezwanie do działania (CTA) 

Wezwanie do działania ma duże znaczenie podczas tworzenia treści wideo. Po obejrzeniu filmu ludzie powinni znać odpowiednie szczegóły, aby mogli się z Tobą skontaktować.

Występują wezwania do działania – bezpłatne konsultacje: zadzwoń do XYZ, odwiedź stronę internetową, aby dowiedzieć się więcej, kliknij link w opisie filmu itp.

8. Wykorzystaj wiele platform 

Hurra! Eksplorowałeś, wykonałeś, a twoje nagrania wideo zostały zakończone. To brzmi świetnie! Co dalej? Spraw, by Twoje filmy działały dla Ciebie. Prześlij je na wiele platform, na których prawdopodobnie będą wyświetlane przez zamierzoną grupę zainteresowań.

Dlaczego warto wybrać InVideo?

Możesz nie mieć nieograniczonych zasobów do wynajęcia edytorów wideo i reklamodawców – nie powinno to jednak zniechęcać Cię do dostarczania najwyższej jakości treści wideo na rynek Twojej firmy prawniczej. InVideo to   platforma do tworzenia zdjęć do pobrania za darmo , która umożliwia tworzenie profesjonalnych filmów w ciągu kilku minut. Możesz korzystać z własnych nagrań lub przeglądać materiały filmowe, a także zawierać odpowiedni tekst, obrazy i czcionki.

Mają intuicyjny interfejs użytkownika, który nawet początkujący mogą łatwo zrozumieć. To proste i przydatne narzędzie pozwala tworzyć kreatywne filmy wymagane do działań marketingowych.

Możesz teraz rozwinąć swoją działalność dzięki fascynującym filmom zrobionym praktycznie w mgnieniu oka. Mają asortyment szablonów wideo, które umożliwiają szybkie tworzenie wysokiej jakości treści wideo.

Możesz odkrywać szablony, korzystając z pola wyszukiwania lub jawnych haseł lub przeglądając kategorie. Wszystko, co musisz zrobić, to po prostu wybrać preferowany szablon wideo i pasujący do niego styl czcionki. Nie potrzebujesz żadnej konkretnej wiedzy w zakresie projektowania lub tworzenia wideo. Tworzenie zawartości wideo stało się prostsze niż kiedykolwiek w najnowszej pamięci.

InVideo daje również pomysłową możliwość wyróżnienia swoich filmów spośród tłumu dzięki różnym opcjom dostosowywania. Wprowadź zmiany w tekście, tle, obrazach, schematach kolorów i dźwięku za pomocą jednego przycisku.

Mają różne szablony, które pozwolą Ci stworzyć przekonujące wezwanie do działania, które może pomóc Ci promować swoją kancelarię, zwiększać ruch na Twojej stronie, a także zwiększać świadomość marki.