Drozdzowe.com to pierwszy w Polsce sklep internetowy sprzedający domowe ciasta z dostawą pod drzwi.

domowe wypieki

Poznaj Pana Drożdżowego z TikToka czyli Łukasza, który założył innowacyjny biznes i dostarcza pyszne domowe wypieki do klientów z całej Polski.

TikTok jest obecnie jedną z najpopularniejszych aplikacji na telefon. Dziennie korzysta z niej kilkaset milionów ludzi na całym świecie. To właśnie na TikToku swój biznes rozkręcił Łukasz – w Internecie znany jako Pan Drożdżowy. Jego kanał – https://www.tiktok.com/@drozdzowe obserwuje ponad 30 tysięcy osób. Czym właściwie zajmuje się Pan Drożdżowy? Piecze i sprzedaje ciasta i chleby, a to wszystko właśnie za pośrednictwem aplikacji TikTok! Ma również swój sklep internetowy www.drozdzowe.com, ale to poprzez codzienne transmisje na żywo, które prowadzi na TikToku, jego ciasta tak dobrze się sprzedają!

Na jego filmach można zobaczyć, że wszystkie wypieki, które tworzy powstają w niewielkiej kuchni w bloku i przy pomocy tylko jednego, domowego piekarnika. To jest naprawdę imponujące!

https://www.tiktok.com/@drozdzowe/video/7163251642995870982

Na swoich “lajwach” nie tylko pokazuje, jak na codzień wygląda jego praca w kuchni, ale również otwarcie mówi o swojej przeszłości oraz tym, że zmagał się z alkoholizmem. To właśnie podczas leczenia w ośrodku terapeutycznym zdał sobie sprawę, że pieczenie ciast to nie tylko jego pasja, ale także to dobry pomysł na biznes, który może zapewnić mu środki do życia. Firma Łukasza jest pierwszą w Polsce, która sprzedaje wypieki z dostawą do domu – kurierem lub do paczkomatu InPost. 

Jednak po zakończeniu terapii okazało się, że Łukasz ma sporo długów, których nie jest w stanie jednorazowo spłacić. Dziś jego jedynym źródłem utrzymania jest pieczenie ciast, więc aby spłacić wszystkie swoje zaległości, musi sprzedać ich ok. 30 000. To bardzo dużo, ale Łukasz wierzy, że uda mu się to osiągnąć w ciągu najbliższych dwóch lat. Wystarczy, że codziennie będzie otrzymywał zamówienia na 40 ciast. 

https://www.tiktok.com/@drozdzowe/video/7189343842796195078

Wygląda na to, że wszystko idzie w dobrym kierunku – przez pierwsze dwa miesiące działalności na TikToku, Pan Drożdżowy zrealizował ponad 500 zamówień! Widzowie często polecają jego ciasta dalej – znajomym i rodzinie przez co popularność drozdzowe.com stale rośnie.