Google Maps – miejsce lokalizacji Twojej firmy

marketing

Miejsce na mapach Google to możliwość reklamy firmy w sieci. Podanie miejsca lokalizacji jest usługą w pełni bezpłatną. Proces dodawania niesie ze sobą wiele pozytywnych korzyści. Samo wyróżnienie firmy poprzez Mapy Google dodaje firmie wiarygodności. Opisywana usługa przyczynia się do zwiększonej liczby klientów. Jednak należy pamiętać o prawidłowym uzupełnieniu danych. Jak zrobić to mądrze i z głową? Tego dowiesz się z naszych wskazówek. 

Błędy i zalecenie podczas tworzenia konta Google

Zanim zaczniemy podawać wpisy, które powinny znaleźć się na wizytówce eksperci na zachęcają do założenia firmowego konta w Google https://eurekamarketing.pl/jak-dodac-firme-do-google-maps/. Wielu przedsiębiorców korzysta z prywatnych e-maili. Nie jest to dobry zwyczaj, ponieważ wizytówki Google wymagają do zmian np. lokalizacji e-maila. Wówczas pracownik marketingu musi albo korzystać z e-maila pracodawcy albo robić daną wizytówkę od nowa. W przypadku, gdy dana wizytówka posiada pozytywne opinie i masę dobrych komentarzy lepiej nie robić konta od podstaw. Z tego względu zalecane jest stworzenie konta firmowego, które jest zdecydowanie lepszym rozwiązaniem. Takie konto można bez żadnych obaw powierzyć zwierzchnikowi albo udostępniać go dla klientów. 

Nowe konto może być niezbędne podczas tworzenia nowej wizytówki. Jeśli masz na danym e-mailu stworzonych kilka wizytówek firm roboty mogą takie działania uznać jako Spam. Wówczas w każdej chwili może utracić uprawnienia do dostępu na swój email prywatny bądź służbowy. Dodatkowo Twoje wizytówki mogą zostać usunięte. Dlatego agencja marketingowa zaleca tworzenie nowych wizytówek na osobnych kontach firmowych. 

Jakie dane powinniśmy dodać do wizytówki? 

Pierwszym krokiem do stworzenia wizytówki jest dodanie nazwy firmy. Do pełnej nazwy zaleca się podanie kilku słów kluczowych, które ułatwią wybór danego produktu lub usługi. Jeśli np. prowadzić usługi naprawy pojazdów możesz jako główne słowo kluczowe podać „warsztat samochodowy” albo „mechanika pojazdów”.

Kolejnym krokiem jest podanie adresu firmy. Dzięki takiemu rozwiązaniu klient za pomocą opcji „wyznacz trasę” dotrze do twojego biura czy sklepu bez konieczności ręcznego wpisywania adresu. To rozwiązanie znalazło wielu swoich zwolenników pośród kierowców, pasażerów oraz przechodniów. Adres siedziby nie zawsze jest konieczny. Jeśli prowadzisz usługę e-sklepu lub nie posiadasz biura sprzedaży możesz pominąć ten krok i odznaczając słowo „Nie”. Jeśli adres nie jest zbyt precyzyjny. Automat nie może poradzić sobie z adresem istnieje możliwość ręcznego ustawienia wskaźnika. 

Numer oraz adres strony to ostatnie działania, aby nasza wizytówka zawierała komplet danych. Jeśli nasza usługa nie zawiera strony specjaliści https://eurekamarketing.pl pomogą Ci ją stworzyć od postaw. Strona to dobre miejsce na prowadzenie indywidualnych działań sprzedaży oraz gwarancja dobrej widoczności w wyszukiwarkach. Stroną www może być również konto w social mediach, które możemy dopasować od określone typu usług lub danej gamy produktów.